PVC Vloerenconcurrent
Vindbaarheid via Google
Het hebben van een website is een must. Dat weet iedereen. Toch? Bij Reclamefabriek komen we toch nog soms klanten tegen die stiekem de voorkeur hebben in persoonlijk contact. En dat snappen we maar al te goed. Het één staat echter niet los van het ander. Online en persoonlijk contact vormen vaak een prachtige combinatie. Waar bij de één de aanschaf van een product en het benodigde advies voor 99% digitaal kan, is bij de ander persoonlijk advies onontbeerlijk.
Duidelijk en overzichtelijk
Dat laatste is bij Amanda en Marc van der Zwet van het West-Friese familiebedrijfPVC Vloerenconcurrent het geval. Wij hebben een nieuwe website voor ze ontwikkeld. Eentje die nóg overzichtelijker is en waar je nóg meer informatie vindt over alle producten, merken en diensten die PVC Vloerenconcurrent levert. De opbouw van de gehele site is vereenvoudigd. Met een duidelijk CMS is deze zeer overzichtelijk en ook gemakkelijk zelf in te vullen door de klant zelf.
Digitaal visitekaartje
Het doel is een digitaal visitekaartje presenteren dat, dankzij een trefwoordenonderzoeken de juist geschreven teksten, in de top tien bij Google verschijnt. En dat is gelukt. Het is geen ingewikkeld technisch hoogstandje, de website is simpelweg een eerste kennismaking. En via de site plan je direct jouw persoonlijke afspraak in de showroom, alwaar Amanda en Marc klaar staan in de gezelligste showroom van Noord-Holland.
Onze werkzaamheden:
- Webdesign
- Data
- Online Marketing
